• All
  • Category 1
  • Category 2
gravatar

MALAM PENGANTIN

Seorang lelaki bernama Baskon yang baru saja menjalani malam pertama bersama isterinya, menceritakan tentang kemuskilannya kepada seorang kawan, Abon.

"Wah, gila juga! Ternyata memang benar," ujar Baskon. "Kebiasaan yang sering kita lakukan ketika masih bujang, boleh berulang pada malam pengantin."

"cuba kasi tau kah.. berlaku semalam?" si Abon ingin tahu.

"Begini. Kau kan tau sewaktu bujang dulu.. aku suka melanggan perempuan."

"Ho oh."

"Jadi, malam pertama semalam, salapas siap 'projek', tanpa sengaja aku memberikan wang RM 100 pada isteri aku."

"Wah, gila kau!" Abon terperanjat. "Bagaimana? Isteri kau marah?"

"Itulah masalahnya," Baskon menjawap. " Yang aku heran..Dia kasi pulang baki wang RM 25 sama aku!"

"lahhhh..bini ko dulu kan jual jamu kan..kalu dihulur RM100 mistilah bakinya RM25.sabap harga jamu dia RM75" Abon memberi penerangan...

gravatar

Iti diti nga 2x5 e..hehee